Monday, September 28, 2009

betul kah?

meronda lagi di kotaraya yang menjanjikan ramai gadis-gadis kilang yang cantik bukan sahaja buatan malaysia malah buatan luar negara! =)

terlebih dahulu, salam hari raya dan mohon maaf seandainya seboksebok menyakitkan sesiapa yang membaca hasilan seboksebok. masih belum terlambat rasanya seboksebok mengucapkan selamat buat semua kan...kan..kan.. hihihihi

kali ini, seboksebok nak berkongsi sesuatu dengan semua. betul atau tidak mohon semua memberi tindak balas dengan apa yang seboksebok ingin kongsikan ini. seboksebok betul-betul ingin tahu dan ingin menyibuk! hihihihi

betul kah ada polis yang mati di sri muda shah alam? dengarnya, kerana satu kejadian jenayah yang dirahsiakan dari pengetahuan umum, seorang pegawai polis mati dibunuh! betulkah? betulkah? betulkah? ada sesiapa tahu?


p/s: disokong dengan kejadian seterusnya apabila sehingga sekarang terdapat ramai anggota polis yang dikerahkan untuk mengawasi keadaan di shah alam! malah mereka adalah polis dari negeri lain!

5 comments:

al-lavendari said...

saya x ada dengar pun. nak tahu juga ni!

al-lavendari said...

saya x ada dengar pun. nak tahu juga ni!

akuduniaku said...

betul ker neyh? patot ader ramai polis kat shah alam... malah keter y mahal tuh pon selalo berlegar kat 24 n sri muda!

adeyh! ta kner ISA ke korek cerita neyh? adoyai!

seBokSebOK said...

al lavendari

seboksebok tidak pasti akan hal ini! =) sebab itu suka kalau ada yang sudi berkongsi tentang hal ini.

seBokSebOK said...

akuduniaku

tidak salah rasanya kalau mengetahui dan berkongsi cerita sebenar sebab kita adalah rakyat dan berhak untuk ambil tahu hal dalam negara kita. =)